fredag 30 januari 2009

Friday I'm in love...

Jag vaknade i nu på morronen med en känsla av att jag är käääääär!!! Tyvärr så är det i en person som inte finns=(.. Jag hade en sån verklig dröm i natt o med verklig, menar jag de känslor jag kände o dom kyssar jag fick...helt otroligt, var helt knäsvag då jag vaknade!! Hahaha..låter lite halvtöntigt det här...men men...
Han hette Steven iaf..kom från USA från början, Georgia närmare bestämt..men pluggade o bodde nu i Göteborg!! Lite halvlångt brunt hår, bruna ögon...tatueringar lite här o där..gick antingen i bar överkropp eller i nån form av flanellskjorta o jeans...så himla go o charmig...boken han läste just nu i drömmen var en bok om Heath Ledgers liv(det fnns nog ingen ännu) o redan där tror jag att jag föll...hahaha...
Äsch, vad jobbigt det kan vara med drömmar...helst då känslor blir så tydliga!!! Ah ja...back to reality...

Inga kommentarer: