tisdag 6 januari 2009

Empty room..


Plockade bort julgranen o alla de andra julgrejerna igår, det blir ju så kalt o tråkigt utan dom...

=( Mysfaktorn blir mycket större med julgranen här....o nu hittar jag inte igen mina andra gardiner..förstår inte hur jag lyckas, jag har en 28 kvadratmeter stor lägenhet, men lik förbannat lyckas jag lägga bort saker....=/Så just nu ser det ju extra tomt o tråkigt ut..med det här bauta fönstret så känns gardiner som ett måste!! Nog för att typ hela campus säkert sett mig utan kläder ett antal gånger, då jag glömt bort att jag faktiskt inte bor ensam ute i bushen o passat på o strutta omkring halvt näck (o vissa gånger, helt spritt språngandes...)..haha, men den bjuder vi på..men står inte för terapikostnader om bestående men uppstår...=P

Inga kommentarer: