fredag 30 januari 2009

Så jäkla typiskt..

Såg på facebook att ikväll är det rockabillykväll på Tre Bockar hemma i Hudik...så Jäkla typiskt att det händer då jag inte är hemma!!=( Det var så himla längesen jag lyssnade på nå rockabilly live...ja ja...man får väl hoppas att det kommer fler ggr....sitter just nu o lyssnar på Buddy Holly, Creedence, King Drapes o Volbeat..medans jag dricker en öl!!=O Har väl aldrig hänt...att jag dricker öl helt ensam menar jag...men jag väntar på att gå över till några tjejer som går ettan på min linje....o öl var det enda som fanns i min kyl..förutom lite limesprit jag hade kvar som redan har försvunnit...ja där ser man vad fort det kan gå...haha..
Hoppas att ni har en underbar lördagkväll...lägger in en video med lite rockabillymusik att njuta till..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den var bra :D

Unknown sa...

Japp..jag älskar Eva Eastwood!!=)