torsdag 29 januari 2009

Ta mig med storm!!!


Usch, jag börjar märka på mig själv att jag tjatar väldigt mycket om romantik o kärleksproblem o hit o dit...o ändå säger jag att jag tycker om att vara ensam o klara mig själv... Allt detta är sant, jag tycker verkligen om att vara själv...förr gjorde jag inte det, jag kände panik om jag var ensam o ville till varje pris ha en kille som visade intresse för mig bara för att slippa känna mig ensam...... Men inte nu, jag klarar mig själv, jag tycker om mig själv i min ensamhet...o dom säger ju att man måste vara själv o klara av att vara själv för att kunna vara tillsammans med någon o det ska bli bra..... DÅ borde det ju vara det perfekta tillfället nu för Mr.Right att dyka upp i mitt liv o ta mig med storm!! Haha....

Jag är totalt skadad av filmer o serier...jag vill ju ha sagan!! Jag vill ha den personen som får det att hugga till i hjärtat på mig då jag ser honom, som får mig att bli alldeles tafflig men ändå få mig att känna mig trygg i hans sällskap.... Jag vill ha romantik...pang bom sweep me of my feet!!

Ahh...det är lite dubbelt allt det här...men men....det kommer väl nån gång...

Men just nu är jag min egen kärlek....=) Blir lite smått enformigt bara...haha..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du, jag känner igen mig i dig. Visst klarar jag mig själv men det hade varit härligt med en man som uppvaktat en med choklad och blommor och bara kastat en i hans famn :) Men snart blir det kanske sanning här... Verkar ha klickat med en sööööt pojk för min del....

Unknown sa...

åh vad kull för dig..håller tummarna!!=)