måndag 19 januari 2009

Back in the days..


Så här såg det ut en vinter för många år sedan..närmare bestämt 20 år sedan tror jag lite drygt kanske...
Det var en tid då ens största bekymmer var att man inte tyckte om maten som serverades eller andra små bekymmer... Jag hade en rätt oskyldig syn på livet så som så många andra barn har o min allra bästa kompis var min storebror (som ni ser i snögrottan=))..
Det var en tid då alla vintrar verkligen var vintrar med mycket snö o lek i snögrottor...en tid då mina föräldrar kom rätt bra överens...
Det var då jag började bli mer grabbig o tyckte inte om flickiga kläder (den rosa overallen fick väl gå just då)...jag ville tapetsera om mitt rum med svarta tapeter istället för de vita småblommiga som mamma ville att jag skulle ha, jag fick dras med mina gamla slitna tapeter helt enkelt haha...
När jag blev tillsagd att städa mitt rum så plockade jag ihop alla grejer o la dom på mitt bord eller föste in dom under sängen...
Jag tyckte att allt som gick sönder kunde lagas med modellera o mina dockor sov alltid om jag var tvungen o leka med dom....
Jag hade ett femtiotal My little Pony's som jag älskade o jag trodde mina leksaker blev ledsna om jag inte ville ha dom kvar....

Inga kommentarer: