lördag 3 januari 2009

Bam bam bam...det kallas skallebank!!

Nu har jag suttit o skrivit mest hela dagen på den här jäkla uppgiften..har kommit en bra bit på väg, men blev helt plötsligt osäker på om jag fattat det hela fel o blev tvungen o skicka iväg ett mail till min lärare för att få svar...
Något jobbigt är det att det känns som att jag åkt på feber...d'r får man för att man bara går klädd i kjol o strumpbyxor då det är vinter!! SUCK!! Orkar nog inte sitta framför den här lilla burken just nu, mitt huvud värker som bara den trots två alvedon....ska nog ner till mamma en sväng snart, sedan kommer Robban o hämtar mig så åker vi in till honom....tror att det blir myskväll med någon film möjligtvis=)...passar mig jättebra just nu!! Vill inte se en droppe alkohol på ett bra tag....
Ha en bra lördagkväll allihop...=)

Inga kommentarer: