lördag 17 januari 2009

Friday night...

Gårdagakvällen blev lyckad, fast inte helt som vi hade tänkt det...det blev inget Café Opera o vi kom in till stan så sent så att vi valde o gå på Soap Bar, för att slippa stå i kö ute i kylan o frysa..

Här har vi Millan..hon tycker inte om att vara seriös på bild..=)

..o hon fick me mig på att göra fula miner..här i tunnelbanan.. O kolla in min hårfärg, helt fruktansvärd...så urtvättad o trist..känner i bland att jag vill färga tillbaka det till svart...men jag får se..
Marre o Millan på dansgolvet...tycker den här bilden är så jäkla skön!!
Sprang på en gammal Hudikbo oxo inne på Soap Bar..Emil till vänster..lite lustigt hur man känner alla väldigt väl då man har druckit..hahaha..


Det blev en lyckad kväll...men huvudvärken idag har inte varit o leka med...usch!! Har legat o sovit i några timmar nu...Kom på att jag måste få med mig nån som kan tänka sig o gå på samma ställen som mig inne i Sthlm...det är ju ingen här nere som vill följa med mig...=( Men pratade med Robban o vi kanske ska fixa nån helg framöver...=)

Inga kommentarer: