måndag 26 januari 2009

Lördagen...

Här kommer bilderna från lördagen...
Ida o Lianda...det blev otroligt mycket skratt under kvällen...=)

..fast här försöker tjejerna se lite dryga o allvarliga ut..haha..Karin o Ida

Marre hade besök ifrån Götet..en go o trevlig tjej som heter Linda..

Vaa ssccha du ja schkulle göra..??Lee? Haha..trot eler ej men jag är inte så dragen på den här bilden, den blev tagen rätt tidigt på kvällen...men sjysstaste blicken har jag iaf..haha

O här har vi då Linda...ehm...

Ja..så ser hon ut egentligen..otroligt fina ögon=)

Putte såg lite full i fan ut...

Den andra Patrik har äntligen kommit hem från utlandet, men var nykter o stannade hemma=(

Lianda hatade mig o min kamera den här kvällen..

Jag o världens bästa Putte...=)

Linda o Marre rockade lös på dansgolvet...
Bäcken dök plötsligt upp på dansgolvet...
..o alla blev vi glada..
..kolla bara va glad jag blev..=)
Bäcken agerar gogodansare..
Söta flickor..Lianda o Karin..
Bäcken, Putte o Karin...
Som sagt så tyckte inte Lianda om o va me på kort den här kvällen..haha..
Men det var värst han skulle dyka upp i alla kort...här me lilla Marre..
Något varma o blanka..haha..man får nästan lite utlandskänsla över den här bilden...=P

Inga kommentarer: