söndag 11 januari 2009

En helg...

Robban har ju som sagt varit här på besök i helgen...o igår käkade vi tacos me Emelie o Marre o sedan körde vi Truth or Dare via internet, vi fick oss en hel del skratt o fick nog veta en del om varandra som vi inte visste...haha...


Det har varit en trevlig helg, som inte blev så som jag kanske trodde den skulle bli...ibland behöver man dejta en kompis för att inse att det är just det man borde fortsätta vara...kompisar..=) Allt löste sig väldigt bra o jag tycker verkligen om honom..men vi är bara kompisar..lägger in ett kort på honom, goaste!!=)...fick inte till några bra bilder igår..


För en stund kom jag hem efter en väldigt kall promenad med Lianda..det började regna då vi var ute o jag blev dyngsur o iskall om mina ben...försöker att tina upp nu...brrr...

Inga kommentarer: