lördag 31 januari 2009

Partaj...

Igår blev det partaj hemma hos Anna o Rebecka i ettan som sagt..o det var överfullt med folk deras lilla lägenhet, det gick knappt o gå nånstans...men roligt var det!!=) O som vanligt så krånglar min dator med mig så bilderna hamnar i lite fel ordning o börjar med slutet av kvällen...men men

Inne på Mobergs blev det full fart på Robban(tv)..
Jag o min kära Putte!!=)...ignorera min tunga som jag sträcker fram av nån dum anledning...fattar inte varför ja ska envisas me det då jag är full??!!
Goa grabbar...David o Putte..
Men det var full fart på de flesta hemma hos Anna o Rebecka..ingen aning vilka detta är??
Träffade supertrevliga tjejer, men kommer bara ihåg va hon längst till höger heter..Anna, Anna med håret heter hon i min mobil just nu..så jäkla snyggt hår!! Jag o David...
Putte trivdes bland flickorna..Rebecka, Malin o Favi..
Fina killar fanns det o titta på oxo...Linus i Slayer tshirten såg ju riktigt bra ut, men ack så ung...19 år!! O han trodde jag var yngre..hahaha=O
Peace...
Det är lite porrbelysning hemma hos Anna o Rebecka...men lite mysigt oxo...

Jag o David upptill o David, Kajsa o Robban nertill...en rktigt kul kväll var det!!=)

Inga kommentarer: