onsdag 7 januari 2009

Långhårig o förvirrad...

Tjo..nyss hemkommen från Uppsala o jag har ärligt talat ingen aning om hur intervjun gick..=S..kände mig som ett jäkla miffo då jag gick därifrån o vet knappt vad jag sa under den där halvtimmen...
Igår innan jag somnade så lågjag o tänkte på det här o varför jag känt mig så tveksam..o insåg att det är ju inget o tveka på, får jag jobbet så är det bara o satsa 100 procent o göra mitt bästa!!Det kan ju bara bli bra!!=) O jag kände i morse att jag verkligen ville ha det här jobbet, men så kommer mina nerver i mellan o sätter käppar i hjulet...blaaaaaahhhh!!!

Ja ja...nu finns det inget mer jag kan göra iaf...

Förresten så satte jag i mitt löshår i morse (med hårnålar, så jag kan lika lätt ta ur det)...känns riktigt bra o ha långt hår igen....=)

Ikväll ska jag o Marre laga lite käk o umgås lite...

Inga kommentarer: