lördag 31 januari 2009

En sväng på "byn"..

Jag o Marre tog oss en liten promenad ner på Norrtälje för att kika lite i affärer o gå på systemet...Marre ska ut i Sthlm ikväll, så det var främst hon som skulle handla...men jag fick med mig en flaska vin utifall jag hittar på nå sånt ikväll..=P
Det blev inte så mycket affärer utan vi var bara in på HM...såg en riktigt snygg vårjacka, som jag inte köpte...men måste säga att jag är lite sugen på den...den är rödare i verkligheten, på bilden ser den ju orange ut..

Jag köpte mig två tröjor oxo..som jag inte har nån bild på nu, men de dyker upp senare....
På vägen hem tog vi vägen förbi Esplanaden o tog oss en varsin pizza..det blev den gamla klassikern gorgonzolapizza..mmm...man måste ju få unna sig lite..=P

Nu tror jag att jag ska ta o ta igen lite sömn som man gick miste om i natt...

Inga kommentarer: