torsdag 15 januari 2009

WTF!!

Det händer lite då o då att jag får förfrågningar från lite olika adresser på msn som vill att jag ska adda dom....även om jag inte känner igen adressen så godkänner jag dom just för att kunna ta reda på vem det är..... Men jag känner aldrig igen dom o ingen kan ge mig ett riktigt svar på hur de fått min adress, de säger oftast att de har uppdaterat sin adresslista, eller att jag har skickat mail till dom (vilket jag inte har??!!)
Nu sist så var det en kille som addade mig idag o jag godkände honom...hans mailadress var ju bara lite suspekt så jag va bara tvungen o se va det var för nån..slavpojken83..=O!!?? Haha..han skrev iaf till mig o frågade om jag visste några tjejer som skulle vilja ha nån kille som underhållare eller servitör på deras fest...han gick med på att göra det mesta... Varföör händer det här mig??Haha..jag sa till honom att jag inte visste vem han var eller hur han fått min adress o sen efter att ha fått samma förklaring från honom så blockade jag honom...
Jag undrar nu...finns det någon som använder sig av min emailadress o sprider den på sidor som den här killen tydligen brukar vara inne på, eller vad är det som händer??
Ja ja...lite lustigt är det ju..



Inga kommentarer: