söndag 25 januari 2009

Alkolås!!

Stryk ska jag ha vad full jag blev igår!!=S Tål inte lika mycket längre då det kommer till alkohol, så jag var rätt slirig igår...men kul hade vi!!=) Men jag inser då jag ser mina föregående inlägg att det borde finnas alkolås på datorn...ingen aning om vad jag svamlar om, men så länge man inte skriver något allt för pinsamt så är det väl lugnt....hahaha
Inte hade jag en tanke på att ställa klockan i natt heller, skulle ju ha åkt med buss från Stockholm vid elva, men vaknade vid tio...ringde till Ybuss o bönade o bad o jag lyckades få boka om biljetten...=) Så nu sitter jag på bussen, den gick ett från Sthlm o jag kommer fram 17.40=/...så jäkla dryg resa, en timmes stopp i Tönnebro...
Åka buss då man är bakis är ingen hit kan jag lova....huvudet bultar o bankar, magen mår lite sådär (fast det värsta illamåendet har gått över)..framför mig sitter några ungar som hela tiden skriker o låter o deras föräldrar har verkligen ingen pli på dom...gaaaahw! Varför drabbar detta mig just idag?? Jag orkar inte....åhhh mitt huvud....Stackars mig...hahaha..
Lägger in bilder från gårdagen senare...

Inga kommentarer: