torsdag 22 januari 2009

Back to the future...

Jahapp...sov dåligt i natt oxo..somnade inte förrän vid tre ungefär, men tog mig upp till skolan o det gick förvånansvärt bra...=P
Hade mina funderingar på att åka hem till Hudik över helgen, men blir nog kvar iaf tills på söndag..sen kanske jag åker hem några dagar...Behöver en liten nyladdning tror jag....

På lördag ska vi iaf ut, vi tjejer o Patrik verkar det som...det var ett tag sen vi festade tillsammans nu , så det ska bli riktigt kul!!=)

Till något lite tråkigare...fick besked ifrån Carlings i Uppsala idag o jag fick inte jobbet!!=( Men men, det går väl fler tåg som man brukar säga...
Nu blir det till att sätta igång o komma på en plan för framtiden....


Tänkte ju försöka me att lägga in dagens lite då o då...men ja måste ju säga att jag suger på att knäppa dom..haha...iaf så är klänningen från Åhléns(rea), gammalt linne efter mamma, rosa lackskärp från KappAhls barnavdelning o svarta strumpbyxor från HM..Armbanden är en salig blandning... Försöker inte vara som nån modebloggare, tycker snarare att det behövs lite andra stilar som kommer fram....

1 kommentar:

Anonym sa...

www.rota4dakar.blogspot.com

talk me please