tisdag 27 januari 2009

Krångel...

Det krånglar med överföringen från min mobil till datorn idag...så bilder kommer i morrn...
Har varit hos min kusin idag igen en sväng, min mormor var oxo där...det var dels därför jag for dit, det är inte så ofta vi träffs nu för tiden!!=(
Sedan fortsatte jag ner på stan, lämnade ut några jobbansökningar...träffade systrarna Haglund en sväng..for till Näsviken o gick på second hand där jag gjorde några fynd=)...hälsade på storasyster o hennes barn...sen vidare till mamma för att käka... Där dök sedan min moster o hennes karl upp, så det har varit en riktig familjedag kan man säga...
Har lite ångest nu, för jag har en skoluppgift som igger o väntar på att bli gjord o i morrn ska jag ju resa hem till Nortan igen..uppgiften ska vara klar på torsdag!! Så det är till o vara effektiv med skrivandet i morrn...när det nu blir av...=/
Eftersom det inte kommer några bilder ikväll...så får det här räcka för stunden...
God natt...puss

Inga kommentarer: