söndag 14 oktober 2007

Alkoholens härliga buzzzzzz.....


...har precis kommit hem ifrån Mobergs..just d, back in lilla Norrtälje..o d här ja känner mig hemma!! D va så skumt...då ja kom till Enånger, vilket ligger några mil ifrån Hudik, så började ja känna som en strypsnara kring min hals o en knepig känsla.....ja kände verkligen inte som att ja återvände hem....d e verkligen skumt, för ja saknar ju allihopa....men ja känner allt som hänt då ja kommer dit...o ja kommer tillbaka till d ställe ja befann mig då ja mådde som sämst....enkelt sagt så att återvända till Hudik för mig..e som att ta tre steg bakåt!!! Ja hoppas att ja kommer att ändra uppfattning så att ja kan åka hem me lätt hjärta o utan att känna ett ångestmoln hänga över mig...men just nu så var den här korta visiten alldeles lagom...=)

Som sagt så har ja varit på Mobergs ikväll me Marre Maräng o Jenny..har haft riktigt kul...var lite sliten efter att ha klivit upp åtta i morse o sen rest en hel del....d var Studio 54 tema i helgen, o ja hade så svårt o komma på vad man kunde ha på sig...mindes inte riktigt filmen o allt ja läst om den klubben..så d blev ngt enkelt...svart väst,strasshalsband,svarta jeans me silverskärp...o silver sandaletter med pärlor... o håret uppsatt och dom trendiga kråksparkarna kring ögonen så klart!! Kändes helt ok=)

Ja kallar den här västen min turväst...för ja lyckas alltid få ngn att ragga på mig då ja har den..o visst var d killar som visa intresse ikväll....men d var liksom inget intressant....ja vet inte riktigt varför...hmmmm...d måste vara...hmmmmm??????????

Nej du...fortsätter ja o skriva nu...då kommer ja o börja svamla helt o sammanhängande..o ingen kommer att förstå vad ja bablar om....så d e nog bäst att ja kryper till kojs nu...så får ja skriva mer i morron..


Dröm sött....d kommer ja o göra ;)

Inga kommentarer: