lördag 20 oktober 2007

Pladask på Soap Bar..SJÄLVKLART!! =)




Hej hopp på er därute i rymden!!

Gårdagen blev bättre

än förväntat måste ja säga...ja hade lite fördomar mot att gå ut på ett, vad ja fick höra var ett "bratställe"..men d var riktigt kul!! Trist att Soap Bar inte har ett större dansgolv, lr rättare sagt att dom inte har ett dansgolv.....men alla dansade på o trängdes o d var helskoj!!! Vi slöt upp me Karin o hennes kompisar Charlotte o Johanna därinne, riktigt trevliga tjejer!! På bilden ser ni Karin (till höger) o Charlotte....kommer att lägga upp fler bilder om nån dag...där alla vi tjejer e me...

D var kanske inte så mycket snygga grabbar...men en o annan spana ja allt in =), dels en kille som jobbade där...mums!!hmm..nu till lite pinsammare detaljer......när vi väl var på väg därifrån, vilket blev tidigare än väntat eftersom vi kom dit ganska tidigt...så hade ja så fruktansvärt ont i mina fötter (hade riktigt höga klackar på mig), hade så ont att ja knappt kunde gå....min lilla berusning hade försvunnit, tyvärr..önskar ja kunde skylla på den!! Men i af, ska precis kliva ner för d lilla trappsteget ut i från stället, då ja känner att mina fötter o ben inte bär (hade så ont!!) o dom viker sig o ja landar på knä!!!!!!! Mitt framför alla som stod utanför!! Ja var väldigt snabb upp på fötter kan ja lova o snabb därifrån, men shiiiit va ja skämdes!!! Men så e d, ja kommer aldrig att kunna glömma vart ja kommer ifrån...ja e o kommer alltid o förbli en liten bonnjänta i från Rumsta by!!!=) D gäller ju o kunna bjuda på sig själv o d gör ja...allt för ofta!!!

Sov hos Karin i natt, skönt o slippa ta bussen hem hit...fick träffa hennes ursöööta hund Tyson, alldeles lurvig o go!! Träffade även hennes föräldrar en snabbis, ja o Marre gick ner med täckena runt om oss o hälsade på dom innan dom skulle åka =/...fint första intryck..haha, men d kändes ju ändå fel inte hälsa på dom, när vi sov hos där.....

Nej, nu tror ja bestämt att tvättmaskinen e färdig....har äntligen kommit ihåg min tvättid!!Vilket var på tiden, d gick inte o komma in i min klädkammare pga av ett stort BERG av tvätt..men nu e d åtgärdat =)

Up and awaaaaaaayyyy....

Inga kommentarer: