torsdag 18 oktober 2007

...ja vet knappt va ja heter....

..mina tankar går runt runt...ja får inte ut nån logik av nånting....
Men ja tror att ja kan få d att gå åt rätt håll nu...ja e ju så impulsiv me mina känslor, så känner ja d minsta lilla för någon...så talar ja om d...o sen kan d visa sig att d inte alls e så....
Har en förmåga att blanda ihop känslor, ja kan lätt tro att ja håller på att få känslor för ngn, då d egentligen bara e så att ja tycker om den väldigt mycket som kompis o borde verkligen hålla d på den nivån...d e nog dags att lära sig av mina misstag som ja gjort väldigt ofta....
Faktum e ju att ja saknar bara känslan av att ha ngn att vara kär i (o ngn som e kär i mig ), men d händer då d händer....
Nu över till ngt annat...
Fick tillbaka tentan idag..VG!!Jippie!!...men blev lite less ändå, hade tre minus....önskar ja kunde varit lite mer noggrann, så kanske ja hade kunnat spika den!!! Men klart att ja e glad att ja fick vg eftersom d va mitt mål...
I morrn drar ja o "Marängen" in till Täby till Millan, där vi ska förfesta o drar sedan vidare in mot Sthlm för att möta upp Karin o hennes polare...d blir sthlm by night..hahaha...e d vi som e "Sthlms finest" då lr??=)
Förvirringen e på väg att lägga sig o allt börjar se väldigt klart ut...
...kristallklart!!!

Inga kommentarer: