tisdag 23 oktober 2007

såna goa vänner växer inte på träd...=)

Hallon på er därute...=)

Tisdagkväll..kvällen före våran andra tenta=/.....e lite nervös måste ja säga!! Tisdagkvällar innebär oxo Desperate Housewives..e helt överlycklig att Mike o Susan e tillsammans igen...tragiskt men sant, ja e en såpanörd!! Men ja står för d..o ja e inte ensam, lilla Marie står vid min sida i djungeln av såpor!!=) Våra favoriter..Grey's Anatomy, Desperate...o CSI Las Vegas..dessa kanske inte e klassiska såpor men ändå...


Har varit på ett sånt löjligt humör idag...har liksom inte kunnat sluta skratta!! Vet inte riktigt va d e, har bara en liten pirrande känsla i mig....har kanske en aning om va d e..men ja lever i förnekelse än så länge!!


Lianda var tillbaka i dag..efter en vecka hemma i sängen me flunsa..stackarn!! Men nu känns gruppen komplett igen...har saknat hennes sprudliga personlighet!! Vi har verkligen ngt speciellt att tillföra alla av oss..vi e så olika, men fungerar så bra ihop...

Ja, Lianda, Karin o Jenny var o fikade efter skolan idag o pratade en massa..dels om att vi tror på ödet o att d e så lustigt att vi funnit varandra så fort....vi ser ju allihopa varandra som nära vänner...d finns verkligen inget som vi inte kan prata om!! D e inte ofta man får fem vänner i ett o samma "paket"....för d kan ta en livstid att bygga upp en riktig vänskap, o visst Linda e min allra närmaste som känner mig utan o innan...men ja känner på mig att dom här tjejerna kommer att finnas i mitt liv väldigt länge..o glad e ja för d kan ni tro!!!=)




Hoppas ni vet hur glad ja e att ja funnit er!!




Puss på er allihop!!


Inga kommentarer: