torsdag 25 oktober 2007

Mot Glada Hudik vi tar sats..

Ja, då är man nästan klar med den andra hemtentan..började lite lätt igår o blev nästan klar idag..ska finslipa lite i morrn sen skickar jag in den...vi körde en repris, vi tjejer satt tillsammans o prata igenom frågorna, d e verkligen skitbra o få feedback sådär på en gång i fall man tänkt helt fel....
I morrn kommer Karin hit och hämtar upp mig, Marre o Lianda o sen styr vi kosan mot lilla Hudik...ska bli så kul!!! Vi ska ju spå oss i morrn direkt då vi kommer upp, sen blir d till o visa upp den lilla staden på lördag, både på dan o by night!! =) ja hoppas verkligen att d e mycket folk ute, annars blir d inge bra..men d löser sig, vi har nog roligt vilket som...
Har lite panik över vad ja ska ha me mig bara...måste ju ha lite olika alternativ inför lördagkvällen..hmmm..ja ja...
Jo dom ska få träffa min lilla mor oxo, hon ska bjuda oss på mat på lördag...tror hon e jätteglad över d...d e inte så ofta d händer tyvärr!!=/
O min kära storebror e hemma i helgen o Elin o pappa oxo så klart...första gången d känns riktigt kul o åka hem!! Dom får verkligen träffa hela min familj=)..
Sitter o försöker bränna till ett par skivor nu...både till bilresan o inför resten av helgen...gud vilken löjlig beslutsångest ja har..d e helt sjuukt, kan inte bestämma vilka låtar som passar att ha på samma skiva, o vilken ordning osv...haha...TÖNT!!
Känner att ja håller på o bli sjuk...kan ju bero på min igloo till lgh....d drar riktigt mycket från fönstren, känns som att ja har d på vid gavel i bland...e riktigt snuvig på mornarna...men men..
Kommer att kännas skumt o inte träffa en viss person på några dar..e ju så van att träffas varje dag...men ja klarar mig nog utan problem o d gör nog definitivt den personen oxo....men ändå...hmmm
..ska försöka packa nu....d kommer väl en uppdatering efter helgen...
Hakuna Matata allihop!!=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Mys och party!! Wihoo... Här kommer vi..