söndag 21 oktober 2007

..isn't it ironic...

Ja föddes på Alla hjärtans dag för snart 25 år sedan...kärlekens dag....o i hela mitt liv, går ja omkring o e livrädd för att bli kär o ge mig helt o fullt till en annan människa!!
Samtidigt som ja inte vill ngt hellre..ja e nog en hopplös romantiker innerst inne!! Ja har min del av trasiga förhållanden bakom mig, en del rena katastrofer o en del rikigt underbara, men inget riktigt rätt!!
O ja förstår inte riktigt va d e som gör att ja har så svårt för d hela...men ja känner mig så lätt instängd!!
Satt precis o prata me en person som kommit att betyda en hel del för mig, som ångrar att d tog slut me han o hans tjej...ja tycker synd om honom....finns inget värre än att komma på att man valt fel!!
Så jobbigt som d känns att höra att han tror att hon e den rätta o att han vill tillbaka till henne..så vill ja hjälpa honom...ja vill ju att dom ja tycker om, ska må bra!!
D e väl inte försent än?? Ja kan väl fortfarande träffa den rätta, för ja vill tro att d finns en för alla...löjligt kanske...men d e va ja tror....
so take a little piece of my heart, why don't you...

Inga kommentarer: