söndag 7 oktober 2007

Till veckan börjar mitt nya liv...

Go kväll...
Har nästan nyss kommit hem från Lianda...ja o Marie var där o käka pizza o glodde på tv...soft bakissöndag...
Betalade alldeles nyss stugan i Sälen...så nu e d ingen återvändo haha...d ska bli såå kul....!!!
Känner mig lite nervös över morgondagen..ska ju träffa butikschefen på Gina Tricot...ja hoppas hon säger ja o att hon e trevlig o så....orkar verkligen inte me om hon säger att d inte går...

Väntar ivrigt på mina protein grejer så att min kropp kan gå åt rätt håll igen..så fort ja får dom så ska ja börja gå ut o gå dagligen...e lite less på d här nu!!
Men d löser sig som sagt!! D kan ju bara bli bättre...hehe

Hmm...har en skum känsla i kroppen...d e ngt som inte e som d ska...ja vet inte va d kan vara lr vem d gäller...ja har bara en sån läskig oro som kryper i mig....ja hoppas att ja bara inbillar mig o att d inte e ngt hemskt som står på lut....allra helst eftersom ja inte vet vad d gäller lr vem.... =(
Mysko.....

Nej du nu ska ja söka mig till fjärran länder...närmare bestämt Drömmarnas land...förbjudet tillträde för dåliga tankar o mariga drömmar....

Up and away...

1 kommentar:

Anonym sa...

Om något känns konstigt, är det för att 26 September slår en period in som kan kännas otroligt dyster. Ett helvetesskap mellan män och kvinnor tar plats. Den skapar ingen balans, man blir ensam och inget tycks stå rätt till. Med början den 13e oktober slås marken mellan de två ihop igen...och vem vet, då har du kanske vandrat ifrån din gamla vaka och befinner dig på ett helt annat fascinerande ställe.