onsdag 17 oktober 2007

Några ord kan betyda så mycket...

Dagarna springer förbi en känns d som...man lägger sig o sover, vaknar (knappt) upp till skolan o sen e d dags för sängen igen...iaf så känns d så....??

Ja e så himla trött varje dag, ja vet inte riktigt varför...men ja e inte själv iaf, så d kanske har o göra med den mörka hösten....

Pratade me chefen på Din sko på plattan, hon kunde inte ta emot mig som praktikant..men hon hjälpte mig me några nummer till andra affärer...sen helt plötsligt ringer hon upp mig igen o säger att chefen inne på ecco (som dom sitter ihop me) blev jätteintresserad av mig o hon gav mig nummer dit...Ja gjorde så o nu ska ja dit på måndag på intervju, men d låter riktigt positivt!!


Har ni tänkt på att d alltid e lättare att ta åt sig av d dåliga man får höra om sig själv?? Så fort man får en komplimang, så viftar man ofta bort den....iaf brukade ja göra d...Ja har försökt ändra på d o verkligen ta åt mig av dom komplimanger som ges till mig!! O d gör ju under me en själv...e d nån som ger dig en komplimang för ngt, ta åt dig för d ligger förmodligen en hel del sanning i d!! Viftar du bort d som att d vore en lögn, förolämpar du inte bara den som ger utan du förolämpar även dig själv!!!

Fick höra senast i förrgår att ja var fin..blev ganska förvånad, även fast ja vet att den personen tycker så...men d kom så plötsligt o d lät så ärligt!! D gjorde verkligen min dag!!=)

Så nästa gång du tycker en person e fin, klok lr bara väldigt duktig på ngt..säg d till dom...


Ord som verkar små för dig, kan verkligen betyda ngt stort för ngn annan....



..ska krypa upp bland molnen nu, för att få min skönhetssömn...=)

Inga kommentarer: