tisdag 30 oktober 2007

marängen får choklad på sin topp.....

....hoppelopp..
Har precis lagt i färg i håret på Marre Maräng, hon blir nu mörkbrun..en liten chokladtopp me andra ord=)
Har ägnat min eftermiddag till att köra en liten storstädning i min lilla grotta till lgh....d var välbehövligt kan ja lova....Marre kom in en sväng o höll på att svimma då hon såg röran...hahaha
Anledningen till att d var så rörigt var dels att ja inte orkat packa upp min väska sen i helgen o ja hade typ feber igår o orkade inte bry mig om ngt..hade kläder överallt...=/ men nu e d rent o fint iaf!!!
Nu e d som sagt sista veckan i skolan innan praktiken drar igång....o nu har vi förberedelser inför den stora redovisningen på torsdag...känner mig lite nervös nu måste ja erkänna....men d blir nog bra hoppas ja....
Fick mitt schema ifrån ecco idag....d ser ganska soft ut=)...börjar tidigast nio om dagarna...isf de första tre veckorna....skönt o slippa kliva upp fyra fem på morronen, som stackars marre får göra...=(
E febrig o trött hela tiden...men ändå e ja på jättebra humör...konstigt....men skönt....
fast som ni kanske märker så går inte hjärnan på högvarv precis.....e lite tom i bollen....suck!!
nej...tror ja ska ta en liten paus....istället för att tugga på om ingenting....
gullegullan koko...

Inga kommentarer: