lördag 6 oktober 2007

Motorsågsmassakern..

Helluu...

..pratade nyss me Elin där hemma...dom har skaffat en liten kanin...hon skickade en liten bild...sååå söööt!! O gissa va den heter...jo just d....Motorsågsmassakern =)..ja trodde först att d var Elin som döpt den, men nej..d var ungarna som hade den innan som gjort d....min kära storebror har blivit lite fäst vid den lät d som...d var den enda kanin han kunnat klappa utan att bli biten...haha...undra va min kära far tycker om d hela....hehe
Ja kände faktiskt ett uns av hemlängtan nu när ja pratat me henne....hmm...kankse man ska åka hem nästa helg....?? Får väl se va börsen säger om d hela.....
Fick en liten snilleblixt idag när ja tittade mig i spegeln...ja såg att mina tänder var lite ojämna...så ja tog min lilla nagelfil o slipade till dom....haha...nu e dom mycket jämnare...sen kanske d inte e så bra för dom...men men, d gjorde helhetsintrycket mycket bättre...hahaha
Gårdagen var riktigt mysig...mycket godis, tjatter, skratt o givetvis Idol....Hannes, Jennys pojkvän måste ha tyckt att d var riktigt jobbigt o lyssna på, men han sa inte ett ljud....
Vi råkade ju väcka lilla Elias oxo...världens sötaste...så han fick sitta me oss en sväng..d e när man ser såna fina o lugna bebisar som man kan börja fundera själv på att man vill ha barn......
Men dit är d långt ännu....
Nu ska ja försöka fundera ut va ja ska ha på mig ikväll...ska ut me Marie o ev Jenny....fulla garderoben me kläder, men inget att ha på sig!!!!!! D e d nog bara vi tjejer som lyckas me....hahahaha..
See Ya
C
*ANDREAS KEMPE, 19811006-20070711, KOMMER ALDRIG GLÖMMA DIG!!!*
Du var som en orkan..lämnade spår var du än drog fram...du gick din väg o struntade i va andra sa...positivt eller negativt....du kommer i alla fall alltid att finnas i våra hjärtan..

Inga kommentarer: