fredag 19 oktober 2007

Vet inte om DU läser detta, men om du gör..första stycket e till dig...Förlåt!!!

(..lr förresten den e nog till alla som ja sårat lr inte förstår mig..)
...I hope you know, that this has nothing to do with you....It's personal, Myself and I, we've got some straightenin' out to do...But Ive got to get a move on with my life...Its time to be a big girl now....The path that I'm walking I must go alone...And I foresee the dark ahead if I stay...
Nu e man stylad o klar o snart e d dags att gå till bussen som tar oss till lilla Millan...
har lånat en kjol av lilla Pippi...en svart me hög midja...grymt snygg!!trodde inte ja skulle trivas i d, men d e faktiskt mer smickrande på mig än va låg midja e....d beror väl helt på modellen antar ja...
Ska dricka sprit ikväll för första gången på jättelänge....ska ta d riktigt lugnt...vill inte att d ska bli nån katastrof i sthlm inte!!Sover hos lilla Pippi i natt i Täby, skönt o slippa ta bussen ända hit!!
nej du, nu ska ja packa ihop d sista o klä på mig o gå....
I finally got out of my way.....finally my destiny can begin
....finally my life doesn't seem so bad...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hittade din bogg av en slump och ville bara tala om att jag blir glad av att se att det finns människor vars existens inte bara är en dans på rosor. Som jag ser det krävs en viss dos av svårmod i tillvaron så länge så mycket kring Allt är obesvarat. Se varje dal som en möjlighet till utveckling. Kämpa på och fortsätt skriva.