torsdag 4 oktober 2007

Kanelbullens dag....

hej hallå...
ja idag e d kanelbullens dag...mums!!! fast ja höll mig till att bara äta en....
har haft eget arbete hela dan me våran möbelbutik, d går sjuukt bra för oss känns d som!! fick höra lite dåliga nyheter om våran kära lärare....han har blivit sjukskriven...väntar på svarer på cellprover....=( inget roligt alls att höra....men dom sa att d ser positivt ut för honom så...d e bara o hålla tummarna!!!
ledig i morron...MÅSTE fixa praktikplats....kommer snart att ställa mig på knä o be om en plats...skoja inte!!känner mig helt desperat...o d här som man trodde att d skulle gå så lätt....suck!!!
har haft d lite jobbigt till o från nu i några dar...vet inte riktigt varför....lr så kanske ja gör d...???!!! mina känslor e lite omskakade....vet inte hur ja ska få d o bli riktigt hundra igen....allt e ju nästan d....d e bara en liten del som känns jobbig, o egentligen e d väl bara o försöka stänga av d....för ja ska försöka vara själv nu ett tag....men känslorna kommer ju krypandes ndå...hmmmm

ja herregud...om man ndå kunde bli lite klokare ju äldre man blir då...?? men nej då...lr ok,vissa delar av mitt liv har ja blivit klokare på...men en viss del gör ja alltid samma misstag känns d som....killar....ni får mig alltid så förvirrad....!!! när ska ja få ordning på d då?? ja letar inte efter ngn o ja behöver verkligen ingen...men ndå saknar man ju ngn som talar om för en att dom tänker på en..saknar en o att dom tycker om en....o hur vet man om man träffat den rätta då??? o om d e den rätta för mig...tänk om inte han vill lr känner samma sak tebax då?? jobbig sits måste ja säga.....

d här lär ju bli ett återkommande ämne så....

C U

Inga kommentarer: