lördag 1 november 2008

Halloweenparty..

Anna var hippie... Rebecka var en sailorgirl..
Hur bra var det inte att jag hade mitt löshår kvar sen i vintras, så det var bara o knöla in det under halsduken..vips så hade jag långt svart hår igen..=)
Pirates of the Campus...=P
Tyvärr hann jag inte köpa batterier, så jag hade inte med mig kameran utan fick nöja mig med min dåliga mobilkamera... o det blev bara bilder från förfesten..
Sötast=)
Emelie, Patrik o Patrik...älskar grabbar som bjuder på sig själva!!=)
Gårdagen började katastrofalt måste jag säga...det hela började med att ja råkade få med mig chefens nycklar hem på torsdagkväll, vilket innebar att jag absolut inte kunde komma försent på fredagmorgon...Men vad händer, jo jag vaknade 06.36...då brukar jag egentligen gå till bussen!! Så det blev liiite stressigt o jag fick åka osminkad o köpa frukost på Ica i tunnelbanan...men jag kom i tid iaf... Dagen gick välhelt ok tills jag slutade o Patrik ringde o sa att Halloween festen var då på kvällen, jag var ju helt säker på att den skulle vara på lördagkväll(alltså ikväll)...så då blev det stress igen...jag måste hinna på systemet o hämta ut mina grejer som pappa skickat på posten, annars skulle jag inte ha nåt att ta på mig...
Så jag stressade hem från bussen o tänkte att jag skulle hinna ta bussen ner på stan för att slippa gå ner i spöregn o blåst, men nej jag missade bussen o fick gå!! Men då jag kom ner så var systemet öppet som tur ar, men det visade sig att jag inte hade nåt leg med mig!! Så jag fick inte handla o eftersom jag inte hade något leg, kunde jag inte hämta ut mitt paket heller....var verkligen nära o börja grina då!!
Som tur var fick jag tag på Lianda o kunde ta min alkohol som var kvar hos henne....sen var det bara hem o rota igenom gardroben för att hitta nåt att ha på mig....o det blev pirat ett år till(var det för några år sedan oxo..)
Men kvällen blev iaf mer lyckad än dagen varit...o jag hade faktiskt skitkul!!!

Inga kommentarer: