fredag 28 november 2008

Kul i jul..


Har en liten tradition att ta upp alla mina julgrejer o pynta lagom till första advent...så nu står min lilla gran pyntad o fin o lyser upp min lägenhet...=)

Folk kanske kan tycka att det är lite tidigt, men jag vill känna julstämning ett bra tag innan, sen tar jag bort allt nån dag efter julafton...

En tråkig grej, jag låg vaken hela natten i går pga migrän..så jag kunde inte jobba...låg däckad hela dagen i sängen..=( Men en rolig grej är att de ringde från Carlings o jag ska få komma på intervju för en butikschefstjänst!!=) Ingen aning hur stor chans jag har att få den, men hur kul att bli påtänkt o få visa upp sig...wiheee!!
Ikväll blir det en lugn hemmakväll..ska försöka göra lite skolarbete kanske...annars måla lite eller kolla på IDOL..sova tidigt ska jag göra iaf....Ska vara inne i Sthlm i morrn bitti vid tio o träffa mamma o hennes karl o gå på julmarknad på Skansen...MYS!!=) Synd bara att inte snön ligger kvar...=/

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch för migrän inget kul alls..
Mysigt med julmarknad.
Har tyvärr aldrig varit på Skansen julmarknad men man skulle ta sig i kragen och åka dit något år :)
Önskar dig en trevlig helg..

Anonym sa...

Duu det där med att "ta bort allt nån dag efter julafton" innefattar det även att man ska dansa omkull julgranen? ;-)