söndag 9 november 2008

Lördagskväll..

Gårdagen blev riktigt mysig o trevlig...vi åkte o handlade lite mat, sen for vi hem till Patrik o käkade tacos..såååå gott!! Kommer inte ihåg sist jag åt tacos....

Sedan hade vi hyrt film, kommer inte ihåg sist jag gjorde det heller...vi hyrde "All the boys love Mandy Lane" Inte alls så bra som de säger i reklamen, lite skön twist i slutet men ingen höjdarfilm precis...







Emelie var glad o sprallig som vanligt..



Jag hade på mig min nya skjorta...



..hittade denna söta pepparkaksform i lådan hos Patrik, vill oxo ha en Arla kossa=P..



Patrik provade Emelies glasögon...snacka om att se oskyldig ut...tsss..ulv i fårakläder..haha





Erika var med en sväng innan hon började jobba...





..sedan drog vi ner på stan o satte oss på Trädgårn o drack lite cider o grabbarna drack Guiness..

..efter det drog vi hem till Putte igen o spelade poker...jag har inget vidare pokeransikte...=/


Vi bokade en 24timmars kryssning med Cinderella på fredag oxo...haha, kan ju bara sluta i kaos... men fredag klockan sex åker vi, jag, Emelie, Patrik o Patrik...järngänget liksom..haha...men det blir kul tror jag..

Inga kommentarer: