lördag 22 november 2008

Tomt..

Har just nu lite bloggtorka....det märks ju eftersomjag inte uppdaterar något nästan...men jag har lite fullt upp med rapportskrivande o lite andra skoluppgifter...
I morse vakna jag iaf med illamående...=(..vi var hos Jenny igår, för att fira att hon fyllt år...O Lianda gjorde en liten efterrätt med havrebotten, hallon, glass o maräng..jättegod, men väldigt mäktig.... Så i morse hade jag världens magknip o blev alldeles kallsvettig o skakis...trodde allvarligt att jag skulle kräkas, mend et slapp jag... Men under tiden så hör jag min lilla kissemiss börja hulka o sedan kräkas...usch, jag tror hon hade lite sympati illamående med mig stackarn...=/
Nu mår vi bättre iaf, fast jag har varit sängliggandes hela dagen....
Ikväll blir det 25års fest för Erika i hus nr6 här på Campus...ska dricka oerhört försiktigt kan jag lova...
Hoppas alla ni mår bättre denna dag än vad jag gjort...
Ps. Imorse möttes man av ett vitt snölandskap utanför fönstret...det har snöat hela dagen också...weeeiiiih!!=)

Inga kommentarer: