fredag 7 november 2008

En riktigt bra dag..

Nu är det ju full fart mot helgen iaf=) Wiheeee!! O jag ska bara ta det lugnt hela helgen o måla, städa, tvätta...ska bli riktigt skönt med tanke på förra helgens festande..haha..
Den här dagen har varit en riktigt bra dag måste jag säga..allt har liksom flytit på utan några större problem o jag är inte så trött som jag brukar vara..
Lite bilder från dagen.... Den här snyggingen gick jag förbi på Drottninggatan idag då jag gick på lunch..haha, snygg häck va...tss..tror det var en svensexa, eller ja hoppas iaf..haha
Jag gillar inte riktigt den grejen med att man ska förnedra kompisar på det här viset...det är inget jag skulle utsätta mina kompisar för o känner mina kompisar mig rätt, så utsätter inte dom mig för det heller..
Hittade den här snygga skjortan på Beyond Retro..139.-..ett fynd=)Sen på bussen hem satt jag mitt emot den här lilla raringen...hur söt är han inte då??? Jag vill oxo ha en liten kompis, men jag är inte ritkigt en hundmänniska så det får bli en katt i så fall...=)

Inga kommentarer: