onsdag 26 november 2008

Heartache..

Åh jag dör vad tungt ett hjärta kan kännas...samtidigt som man känner små fjärilsslag som svävar runt därinne...

Har spenderat de senaste två timmarna nästan pratandes med en viss person på msn...till o me då får han mig att bete mig som en fjortonåring...jag blir varm om kinderna, mitt hjärta slår extra hårt...helt sjukt!!

O det känns så jäkla hemskt att veta att han ska åka iväg med sin flickvän i morrn...vem vet vad som händer på den resan..han kanske kommer hem o är nykär i henne...usch, det vill jag verkligen inte...Men samtidigt vill jag ju att han ska vara glad....Äh, eller jo det är klart jag vill, men jag vill ju att han ska vara med mig...

Som en kompis till mig sa, "man måste få vara självisk då det gäller ens hjärta o den man tycker om"...så sant!!=) Du är klokare än vad du tror du söta lilla vän!!=)

Nu ska jag sova..försöka iaf...drog ett litet skämt om att jag skulle kidnappa honom o låsa fast honom, så att han inte skulle kunna försvinna från mig...kanske inte är en sån tokig idé..=P hahaha...

sov gott där ute o dröm sött...det kommer iaf jag att göra....=)

Inga kommentarer: