måndag 3 november 2008

Span...

Har varit väldigt trött idag, trots att jag gick o la mig nio igår..men helgen satte sina spår..=/

Men har iaf lyckats tagit mig ur min lilla svacka tror jag...=)

Gick en sväng i affärer efter praktiken o kikade in på min favvo..DIVIDED..provade två jackor, har lite svårt o välja vilken...men jag behöver verkligen en ny...

498.-, gillar verkligen kragen som kan bli hög eller bara ligga åt sidorna..

..den här godingen kostar just nu bara 250.-, så egentligen borde valet kanske vara enkelt, men lite synd att det är en vanlig krage på denna, plus att den va lite liten i storleken..

Sedan provade jag även denna lilla grej..har alltid önskat hitta en hängselklänning o att dne är rutig med veck gjorde den tio ggr snyggare..skitbillig var den oxo..tror den kostade 198.-..så jag blir nog tvungen o slå till på den...=)






Inga kommentarer: