tisdag 11 november 2008

Lalalalala...

Har precis kommit hem från Lianda..har varit där o kikat på Desperate Housewives o tjattrat lite...innan det så kom Jasmine o hennes mamma o hämtade tavlan, de lät nöjda iaf s jag får ta dom på orden....500 spänn där då, men nu är det slut på kompispriser tror jag bestämt!! Skulle jag ha tagit riktigt betalt för den tavlan, med tanke på tid o material så skulle priset nog ha hamnat kring 8-900...men men så är det...
Har varit riktigt trött idag, hade lite svårt o sova i natt för det var tydligen fest i källaren under min lägenhet i natt....en måndagnatt!!=O Fast jag kan ju bara anta att dom inte behövde kliva upp 05.30 i morse....men det var lite drygt att ta sig ur sängen kan jag lova o med en sprängande huvudvärk dessutom....blääh...
Så nu ska jag ta o krypa i säng o njuta av tystnaden...
Sleep tight, don't let the bedbugs bite..

Inga kommentarer: