söndag 2 november 2008

Lördagkväll..

En riktigt rolig kväll blev det..trots seg start...o idag känner jag mig segare än nånsin....men det var det värt..=P
Patrik fick sitta o sy dit svansen på sin krokodildräkt han hade på sig igår..det var nämligen någon taskig människa som ryckte av honom den på tunnelbanan i Stockholm..hur taskigt!!=(
Ölspelet har blivit en återkommande partylek...=P
..o det får verkligen igång festen..haha..
Men Putte var lite butter en sväng..
..men det gick över rätt fort...Karin var den största losern på ölspelet tror jag..haha..stackars lilla K...
Lianda lekte svårfångad..
..men Patrik fick henne att lätta upp lite.. ;)
Så söt=)
O sötast gånger två=)
O så här såg jag ut...
lite femtiotalsglamour liksom..hade på mig baskern jag fick från Frida på Olika..love it!!
Japp..en helt klart lyckad kväll=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

MEn herreguuud, får jag lägga upp bilden med baskern på FB, Såå fin frisyr oxå! Hoppas allt e bra med dig! //Frida

Unknown sa...

hihi..klart du får=) jo d e bara bra med mig..hoppas d e bra me dig oxo..kraaaaaaaam