måndag 24 november 2008

Insnöad...=)

Fick meddelande i morse om att skolan var inställd och jag kan bara anta att det är pga vädret..vår lärare sitter ju o åker från Örebro o den resan kan inte vara kul i snöoväder..=/
Det har kommit riktigt mycket snö nu..känns som när man var barn..=)
Men de här sörlänningarna är ju inget vidare på snöröjning...parkeringarna är helt igensnöad med bara små gångar som är upptrampade....SÅ mycket snö är det ju inte, jag menar en traktor kommer ju fram...men men de är väl lite ovana=P
Sprang iaf upp till NIHAB(min hyresvärd) o drog tillbaka min uppsägning av lägenheten...fick lite kalla fötter o kände att jag måste nog ha den kvar ett tag till medan jag letar efter en ny...det verkar som att det funkade o göra så iaf...

Så här såg det ut igår kväll...

..men idag fick jag pulsa i snö upp till knäna.. Det här kallar jag bra snöröjning..hahaha
Såna här gånger älskar jag vintern!!=)

Inga kommentarer: