torsdag 20 november 2008

Till den som det berör..

Omöjliga förhållanden...det är något jag är bra på tyvärr... Jag faller för killar som har flickvän, killar som är lite playeraktiga o inte vill ha ett förhållande...eller varför inte killen som är likadan som mig...det kan ju bara gå illa..haha
Jag har varit jätteglad o nöjd att över att vara själv, trivs med det hela att kunna göra exakt vad jag vill o när jag vill...tills jag sov med en viss person... Det kändes bara så rätt o han är ju bara så mysig o fin...MEN han har flickvän o försvinner snart i två månader utomlands med henne...SUCK!!
Träffade honom en liten stund igår...o han gjorde mig så nervös att jag knappt vågade möta hans blick...känner mig som fjorton år igen..=P Men jag gillar den känslan, det var inte igår om man säger så..=P
Nej, man får väl se hur det löser sig framöver...

Inga kommentarer: