söndag 23 november 2008

Outside my window..

Jag o Jesper var glada..
Födelsedagsbarnet var en hejare på spelat "Med andra ord"..

..finast...=)
P1 o P2=P
De här var i mitt lag under lekarna..
Fina som få..Micke o Sofia..
Så här ser det ut utanför mitt fönster o snön fortsätter att falla...=)

Det var nog inte ett sånt smart beslut att dricka igår, när jag inte mådde så bra.....har spenderat större delen av dagen över Mr.Bucket...=( Är fortfarande inte riktigt kry....
Men det var trevligt igår...umgicks med lite nya människor, lekte lite lekar...önskar att jag tagit det lite lugnare med alkoholen bara....=/
Blev lite ledsen en sväng oxo efter att ha sagt hej då till en viss person, den personen som ska utomlands med sin flickvän snart...SUCK...

Så jäkla irriterande att jag skulle vara full bara, men han sa iaf att han kommer att sakna mig o att han tycker om mig...=D Mer kan jag inte begära... Men han är ju bara så himla fin..usch det är jobbigt detta....








Inga kommentarer: