fredag 7 november 2008

Det är med sorg i hjärtat..

..jag ser att Lars försvinner från IDOL scenen, men samtidigt rätt väntat..han satte sig nog för mycket på tvären för att svenska "lagom" människor ska uppskatta denna artist!! Men jag hoppas verkligen att Anders Bagge håller sitt ord o ger han ett skivkontrakt, jag är en given köpare av hans skivor!!! Helt underbar är du Lars!!!
Lägger in några låtar jag hittat på YouTUbe..vet inte riktigt om det är hans egna låtar eller om det är typ Bob Dylans eller någon som gjort dom...men finns det någon som tvivlar på att denna människa ska göra skivor o att han är ämnad att sprida sin musik bland folket..HANS musik o ingen annans o inte på någon annans vis..utan bara LARS rakt upp o ner med en gitarr eller bara ett mikrofonstativ...ledsen att jag upprepar mig, men jag är fan så jäkla kär!!=)



Inga kommentarer: