onsdag 6 maj 2009

18..26..?

18..26..? När man som jag börjar närma sig trettiostrecket, så kommer åldersnojan krypande vare sig man vill eller inte..jag menar det finns ju alltid nåt man tycker att "det borde jag ha hunnit med nu" eller "varför är jag sist med att skaffa barn"..sen har vi det faktum att brösten på oss tjejer inte riktigt sitter där de rätt då vi var 18..om man tar tag i brösten o lyfter dom lite så hittar man nog tillbaka till ursprungsformen.."upp med brösten, 18 år..släpp brösten, 26 år"..haha..ja ja, så ser verkligheten ut om man inte väljer att lägga sig i o ändra lite med hjälp av farbror doktorn förstås..Jag har faktiskt inte så mycket åldersnoja,iaf inte idag=P..men ändå är det rätt skönt o få frågan om leg på systemet, frågan om man är ungdom då man ska resa..eller bara få höra av någon att de trodde att jag var 18-19 år..=) Så jag sträcker på ryggen o går med stolta ungdomliga steg framåt trettiostrecket, för vi är ju inte äldre än vad vi känner oss eller hur? O tydligen är jag fortfarande tonåring!=D

Inga kommentarer: