tisdag 5 maj 2009

En liten playlist av glädje o kraft..


Den här låten får mig alltid på superhumör..så jäkla härlig!!=)


Anouk..mer kraftfull tjej får man leta efter!!


Riktigt skön låt ur en av Heath Ledgers (R.I.P) första filmer.."10 things I hate about you"..inte världens bästa film, men rätt schysst filmmusik..av Cheap Trick, men här framförd av Letters to Cleo..


Nu vill väl alla punkare slå mig, för att jag tar den här versionen o inte Ramones, men jag gillar den här lite snabbare o gladare versionen..o dessutom fick jag höra då denna video släpptes att jag var lik den mörkhåriga tjejen som sjunger...?? Kanske, jag hade ju längre hår då..vad tycker ni??


Queen of Soul, Ms Aretha Franklin....R-E-S-P-E-C-T..need I say more=P


"I will Survive"..alla tjejers themesong då man blivit dumpad, eller om man bara vill känna sig lite starkare =)..helt underbar iaf..

Det får räcka så länge...har precis varit ute o gått i en timme, så nu blir det duschen o sen ska jag dra in till stan o jobba ihop lite extrapengar..=)

PUSS

Inga kommentarer: