söndag 10 maj 2009

Saturday night..

Vi började hemma hos Annso o Jhonny o satt o drack vin o pratade..
Många fina flickor..bla lilla Lenis..=)
Grabbarna spelade poker...
Jag bytte kläder..
..lånade en klänning av Annso istället..
Sedan gick vi ner på stan..
Magnus, Pier o Lindis..
Vi började på ett ställe som är nyöppnat i stan, CH Skybar..det var rätt trevligt..
Teresia o Lindis var fina..
Jhonnyboy, som även var födelsedagsbarn, var på bra humör=)
Systrarna Haglund skrattade...
..o drack o gjorde miner..=P
Sedan blev det dans på August...Lenis o Andreas röjde loss..
Inte den allra bästa bilden på mig..=/
PARTY!!=)
Kramar..
Dancing moves...
Goa grabbar...
Koffe ville inte gärna vara med på kort i slutet av kvällen..=P
Hade supertrevligt igår kan jag lova...o jag känner nu mer än nånsin att jag saknar att ha alla er nära mig...ni är ju för underbara!! Älskar er allihop!! Många pussar!!

Inga kommentarer: