fredag 15 maj 2009

Examen..

Är lite seg med uppdateringarna här på bloggen de här dagarna..men här kommer iaf bilder från examen..det krånglade lite med mina bilder, så jag tog bilder som Liselotte lagt upp på Facebook..

Jag o Putte på chmpagnefrukosten..jag ser helt mupp ut haha..

Hela klassen x 2..

Jenny o Liselotte..

Danne o jag me Aztin i högsta hugg=P

Fina flickor..Karin, Jasse o Lianda..

Våra fina lärare..Erik o Lena..=)

Lunch o betygutdelning..
Sedan blev det klassfoto..
Sedan fortsatte vi till parken..
..där vi spelade kubb..
Då gjorde Liselottes dotter Linnea oss sällskap oxo..
Det var kallt, men vi trotsade o höll ut..Alma, Marre o Karin..
Ja o Putte var i samma lag..
..o dessa flickor i det andra..
Det blev en rätt revlig avslutning, trots att den inte blev som jag förväntat mig..

Inga kommentarer: