måndag 18 maj 2009

Sleepy creepy..

Var ju hos doktorn förra veckan, för att ta lite prover o så...jag menar efter att ha haft ont i huvudet i flra månader o varit ständigt trött, så var det väl på tiden att jag kollade upp det hela...
Jag har ju inte fått några svar på proverna, det var ett antal som skulle kollas upp om man säger så plus att jag ska få en kallelse till en skallröntgen oxo...snacka om att man blev lite skraj då han sa så till mig, men han sa att det bara är för säkerhets skull o inte för att han trodde att det var nåt farligt...
Men efter jag varit där, så tänker jag mer på hur jag mår än jag gjorde innan..o eftersom jag vill sova hela tiden o det faktum att jag praktiskt taget gör det hela tiden oxo...så är det inte utan att jag blir lite orolig....=/ Ja ja, ingen idé att oroa sig innan jag fått nåt besked eller hur, men jag skulle verkligen vilja vara riktigt pigg nån gång...

Inga kommentarer: