onsdag 6 maj 2009

Packa åter igen..


Vaknade nu på morronen med samma dunkande huvudvärk som jag hade igårkväll då jag la mig..ganska så drygt kan jag lova!!=( Trodde att jag skulle kunna sova bort den, men icke...

O nu måste jag packa för att jag ska åka upp till Hudik för några dagar...kommer tillbaka hem hit på söndag...o som ni vet sedan förr, så är inte packning min specialitet precis..haha..brukar glömma det viktigaste o ha med mig det mest onödiga...suck!! Ja ja..väskan packar ju inte sig själv precis, så jag borde väl fortsätta med det nu istället för att sitta här o skriva..
I helgen kommer det nog att bli bara mobilbloggning..o jag ber om ursäkt i förväg om nån bild hamnar åt fel håll..=/..men jag verkar ha fått lite grepp på det hela nu...såg att kissekatten sen igår ser lite ut som en spacekatt..han fick ju så lysande ögon pga blixten...men såååå söt han va då!!!

Inga kommentarer: