lördag 23 maj 2009

Nu blir jag förbannad!!!

Läste på Aftonbladets sida att 16åriga Miley Cyrus blir nätmobbad för att hon är tjock!! Bilden som orsakat upproret är den här ovan!!!=O Hur i h-vete kan man påstå att hon är tjock????!!!! Först o främst tycker jag inte att man ska kalla någon tjock o allra helst inte en 16årig tjej som ser hur bra ut som helst!! Hon har ju skitsnygg kropp ju, riktigt vältränad!!
Ibland önskar jag att alla dessa journalister/paparazzis kunde få byta plats med kändisarna o därmed få synas i press världen över...undra hur trevliga rubriker de skulle få??
Ja ja..jag kan iaf säga att jag skulle vara överlycklig om jag hade en lika snygg kropp som Miley har...

4 kommentarer:

Emma sa...

Ja det är sjukt hur dom kan påstå att hon är tjock.. När man har en 13 årig dotter som man märker drar sig för att äta ordentligt då blir man skitförbannad på sådant här..
Det är inte konstigt att dagens barn slutar äta!!
Hoppas du får en bra lördag =)

Emma

Junitjej sa...

Hon är ju definitivt inte tjock!! Hade jag haft den kroppen, så hade jag varit otroligt glad.

Stefan sa...

Inte konstigt att kändisar jojjo-bantar med dagens media. Antingen är man för tjock eller så har man blivit för small. Våga vara lagom!

Unknown sa...

Emma, håller med dig det är sjukt att det gått så långt ner i åldrar..barn ska tillåtas vara barn o inte tänka på såna här idiotier!!
Jag hade en jättebra lördag..hoppas du hade d me..sorry för sen återkommentar!!
Tack för att ni kommenterar..alltid kul o se vilka som läser minblogg!!=)
pUss på er