måndag 4 maj 2009

Slutet är nära..


Nu är det knappt två veckor tills jag tar min examen från butikschefsutbildningen...ihh, vad fort tiden har gått!! Nu har jag bott här i Norrtälje i 1, 5 år..jösses, känns som igår som jag o pappa svängde in på Campus med alla mina grejer o jag flyttade in i min lilla bunker till lägenhet...=P

Mycket har hänt under denna tid o jag har svängt hit o dit med vad jag vill göra efter jag gått ur skolan...ännu är jag inte riktigt klar med funderingarna...men en bit på väg har jag ju kommit iaf!! Klart är det ju att jag kommer att jobba på Beyond Retro i sommar o jag kan ju hålla tummarna för att jag kanske kommer att få fortsätta till hösten...snälla håll tummarna med mig??!!=) Jag har min lägenhet kvar till sista juli, sedan hoppas jag att jag har hittat ett ställe att flytta vidare till, antingen här i Nirrtälje eller närmare Sthlm (om någon vet av någon ledig lägenhet så hojta till!!)...på söndag flyttar ju min älskling in i min lilla lägenhet på 28 kvm tillsammans med mig oxo..så just nu ser det ut som att alla bitar ligger på sin plats iaf...

Jag har ju mitt lilla motto "det löser sig", vilket jag ofta försöker leva efter...men nånstans vill man ju ändå ha en plan...iaf en liten skiss på en plan...fast det kanske man kan kalla det jag har redan..eller??

Ja ja..nu ska jag sluta svamla runt o ge mig ut på en promenad snart..tror min trötta kropp behöver lite frisk luft just nu...

Inga kommentarer: