söndag 31 maj 2009

Det suger..

..o vara sjuk då det är sånt här toppenväder som det varit de senaste dagarna!! Blev tvungen o gå hem från jobbet i fredags pga feber...o igår låg jag inne hela dagen!!=( Jag försökte mig på att sola i nån timme, men det gjorde saken bara värre....=/ Resten av dagen spenderade jag med att spela Nintendo 8bitars...jag vet, jag är beroende!!=P Solomon's Key 2 är mitt senaste beroende!! Någon som minns det?? Riktigt klurigt, fast inte lika klurigt o svårt som ettan dock....
Känner mig inget bra idag heller, så det blir nog ännu en dag inomhus o längta ut i solen....=(
Fick mess av pappa igår, han hade tagit sitt första dopp!! Ihhhh!! Han hade badat i en sjö hem i kring där vi bor, det var kring 15 grader sa han.....brrrr!! Men han tyckte det var skönt!! Hahaha..min pappa..isbjörnen!!=P
Ska hem till Hudik btw på onsdag till söndag...min kusins lilla dotter ska ju döpas på söndag, sen har Elin fyllt år o även pappa....så det blir lite gratulationer åt höger o vänster....
Nu är det frukpst som gäller...lovar o uppdatera mer nu, är ju ändå lite piggare o har ju inte så mkt vettigt för mig...=P

Inga kommentarer: